onsdag den 29. juni 2011

Australien.. Du skal ikke snydes!

Som nogen af Jer nok har bemærket, er overskriften på bloggen ændret siden sidste indlæg. Tilføjelsen i overskriften siger i bund og grund sig selv, så der er egentlig ikke så meget at komme efter. Jeg har valgt at tage et smut indenom Australien inden turen går hjem til Danmark. Det hele skete på en ret så kedsommelig søndag for et par uger siden, hvor jeg sad og kiggede på flybilletter på nettet. Og pludselig popper en billig (læs: MEGET BILLIG!) flybillet op fra Sydney til London. And that was my call! Rimelig impulsivt valgte jeg at købe billetten! Jeg har endnu ikke købt en flybillet fra New Zealand til Australien eller fra England til Danmark, så hvad der skal ske i mellemtiden, og hvornår jeg befinder mig på dansk jord igen, er endnu uvist, men hvis alt går som planlagt, befinder jeg mig i London søndag d. 15. januar 2012. Blot en lille informering til nogle af Jer nysgerrige hoveder derude.
Ellers gik forrige weekend til Mt. Manganui og Hobbiton i Matamata, men det må I vente med at læse mere om senere på ugen. Ha' det bra så længe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar