fredag den 4. marts 2011

Taupo,

I sidste weekend gik turen til Taupo, så her får I et par billeder fra turen..


Craters of the Moon, Taupo

Huka Falls, Waitako River, Taupo

Waitako River, Taupo

Orakei Korako Thermal Park, Taupo

Lake Taupo&Mount Ruapehu(2797m), Taupo, Tongariro National Park

De sidste par weekender har der været knald på, så den kommende weekend, tager jeg mig en "fri weekend" i Auckland. Ellers har jeg haft besøg af en god veninde fra Danmark den sidste uges tid, så det var nu helt dejligt med et kendt ansigt hjemmefra. I næste weekend går turen til New Zealands hovedstad, Wellington, der ligger i den sydligste del af nordøen. Her skal jeg deltage i landets største håndboldturnering, så det ser jeg meget frem til. Som I nok kan høre, har jeg massere at se til. Jeg har det (alt for) godt, og nyder tilværelsen fuldt ud..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar