søndag den 11. december 2011

Fiordland National Park

..Et andet af sydøens vidundere! Fiordland National Park er mest af alt kendt for Milford Sound. Smukt og majestætisk flot med spidse bjerge, der spejler sig i fjorden. Men Fiordland indeholder også et hav af andre spektakulære naturoplevelser. Det er utroligt og ikke mindst fascinerende, hvor meget naturen kan varierer på godt 200 kilometers afstand. Her er et par billeder fra min tid i Fiordland National Park..

På toppen af Mt Luxmore, Kepler Track, Fiordland National Park

Snemand, Kepler Track, Fiordland National Park

Eglinton Valley, Fiordland National Park

Monkey Valley, Fiordland National Park

Og sidst men ikke mindst; Milford Sound, Fiordland National Park

Og det bliver det aller sidste kapitel om mit eventyr på sydøen. Om godt og vel fire timer flyver til Australien. Den sidste tid i New Zealand har været stressende, fantastisk, overvældende, dejlig, tankevækkende og hvor kunne jeg blive ved. I lørdags havde jeg min afskedsfest for venner og bekendte. Det var sørgeligt at sige farvel, men rørende at se, hvor mange som kom og festede med. En aften jeg aldrig vil glemme!

Ela, Natascha, Ines, Valentina og Robert

Marita og Camilla

Ida og mig

Ane og mig

Predrag, Ilkin og mig

Anne Sofie, Marijke, Valerie, Line og mig

Elin og mig

Antione og Claire

Bjørg, Mariam og mig

Daniela og mig

Milos og mig

Gaston og mig

Emilie og Zandra

Sop og mig


Ingen kommentarer:

Send en kommentar